Sähköisen kaupankäynnin konsultointi
Apua verkkokauppojen ja muun sähköisen kaupankäynnin haasteisiin
Kokenut sähköisen kaupankäynnin konsultointipalvelu
Olen ollut 1990-luvun puolivälistä lähtien mukana sähköisen kaupankäynnin kehittämisessä autovaraosakaupan maahantuojien ja varaosaliikkeiden välillä, tuolloin muun muassa edifact-standardin puitteissa. Verkkokaupan integrointeja toiminnanohjaukseen olen ollut toteuttamassa sen hetkisessä yrityksessä heti, kun asiakkaillemme tulivat ensimmäiset integrointivalmiuksilla olevat verkkokaupat 2000-luvun alussa.
Kaikkiaan olen ollut toteuttamassa kymmeniä integraatioita maahantuojien, jälleenmyyjien, korjaamoyritysten ja ketjuorganisaatioiden välillä. Tarjoan tälle alueelle sähköisen kaupankäynnin konsultointia sekä projektijohtamisen palveluita. Kokemusta minulla on sekä B2B että B2C sähköisestä kaupankäynnistä.
Järjestelmäintegraatio-projekteihin tuon mukanani myös teknisen tason käytännön osaamista, sillä hallitsen .NET, ASP.NET, C#, Python ja JavaScript kehitysvälineiden perusteita varsin monipuolisesti, ja minulle ovat tuttuja REST API rajapinnat, joilla nykyisin toteutetaan merkittävä osa järjestelmien välisistä rajapinnoista. Pystyn esimerkiksi testaamaan rajapinnat ja olemaan aktiivisesti mukana pilotointivaiheessa myös teknisellä puolella.
Kaipaako yrityksesi sähköisen kaupankäynnin konsultointia?
Tarvitsetko apua sähköisen kaupankäynnin ratkaisun perustamisessa ja integroinnissa, tai kaipaatko opastusta muissa sähköisen kaupankäynnin kysymyksissä? Konsulttipalveluni tarjoaa ratkaisut nopeasti ja asiantuntevasti.